Proactive

Podrška nove generacije.

Vaš IT suputnik.

Ušli smo u digitalno doba. Dobro je imati prave ljude kraj sebe.


Proactive je naša usluga informatičke podrške. Uključuje zakup radnih sati naših stručnjaka, ali i napredne alate za nadzor, zaštitu i održavanje vaše opreme i usluga.

S Proactive-om, dobivate IT suputnika koji vam je uvijek dostupan.


Želimo biti vaš partner.

Naša vizija IT partnera nije self-service portal. S vama želimo graditi partnerski odnos. Da bismo to ostvarili, postavlili smo Proactive-a kao obveznu uslugu uz sve naše usluge.

To vam omogućuje da koristite naše stručnjake za sva pitanja iz IT domene bez straha od dodatne naplate.

Stojimo na usluzi.

Dostupni su svi naši stručnjaci.
Kako bi riješili sve vaše probleme.


Kroz Proactive, imate pristup svim naši stručnjacima. Naš rad i know-how, kroz ovaj paket vam postaje dostupan. Slobodno nas koristite za sva pitanja iz naše domene.

Naši tehnički djelatnici su podijeljeni u timove po kompetencijama. Ti timovi vam stoje na raspolaganju.

Što Proactive uključuje?

Nadzor i alarmiranje.

Koristimo vrhunski sustav za nadzor i alarmiranje. To nam omogućuje da budemo pravovremeni, odmah vidimo gdje je problem i brže ga riješimo.

Zato se ova usluga zove Proacitive- trudimo se riješiti problem prije nego ga vi uopće primjetite.


Update & Patching.

Ažuriranje operativnih sustava se automatski pokreće jednom mjesečno. Nakon toga, ručno provjeravamo je li sve prošlo u redu.

Osim operativnih sustava, ažuriramo i najrasprostranjenije svjetske aplikacije (Office, Acrobat, Chrome itd.).

Shadow management.

Koristimo alate koji nam omogućuju Shadow management- održavanje i upravljanje vašom opremom, a da vi za to ni ne znate.

Velika većina radova koje izršavamo na vašoj opremi se događa u sjeni kako bas ne bismo ometali u radu.

Jedinstveni kontakt.

IT zna biti kompliciran. Mi vam pokušavamo olakšati. Kada imate Proactive paket, dobivate i dediciranog stručnjaka koji brine o vama. Vaš dedicirani stručnjak je vaš centralni tehnički kontakt u Optimaru. On zna koje su vaše potrebe, kontekst vašeg IT sustava i vaše specifičnosti. S njim možete komunicirati oko svih stvari po pitanju IT-ja. 

Vjerujemo dana ovaj način gradimo bolji odnos i dižemo podršku na višu razinu.


Ponavljajući zadaci.

Proactive ima funkciju ponavljajućih zadataka. Barem jednom godišnje, dedicirani kontakt će s vama održavati sastanak o vašem IT-ju na kojem ćete vidjeti postoje li neke stvari koje biste željeli poboljšati.

Kroz ovu funkcionalnost vodimo brigu i o zadacima koje treba periodično ponoviti. Na primjer- čišćenje komunikacijskog ormara, provjera mailova u karanteni, napraviti update određenih sustava i slično.


Automatizacija.

Automatiziramo sve akcije koje to podržavaju. Zašto? Zato što, na taj način, ostavljamo manje prostora za neizvršene zadatke i smanjujemo potrebu za našim radom. To dovodi do manjeg računa za podršku.


Reporting.

Kako biste imali puni pregled, radovito šaljemo izvještaje o statusu vašeg IT-ja. Izještaje uvijek možete i zatražiti izvanredno. Također, možemo prilagoditi izvještaj točno onome što vas zanima.


Systray icon.

U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. 

To je dobro iz dva razloga: Vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; a mi vidimo s kojeg uređaja je prijava stigla te možemo početi raditi odmah!


Dokumentacija.

Uredno dokumentiramo podatke o vašem sustavu i konfiguracijama kako bismo uvijek znali što treba napraviti.

Naravno, vaša dokumentacija je pohranjena na sigurnom te sa strogom kontrolom pristupa- po ISO 27001 normi.


Pristup portalu.

Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kompletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactive-a.

Nemamo što skrivati.


Bitdefender antivirus.

Ne vjerujemo u IT podršku bez antivirusa.

Zato Proactive uključuje Bitdefender- najbolji antivirusni softver na svijetu.


TeamViewer.

Većinu podrške izvršavamo u sjeni, da vas ne ometamo. Međutim, nekad se jednostavno treba spojiti na računalo.

Proactive uključuje TeamViewer licencu kako bismo vam začas mogli priskočiti u pomoć.

Radimo zajedno!

Imate svog čovjeka ili ekipu za IT? Odlično, nastavimo raditi zajedno. Kroz Proactive, dobit ćete kompletan pristup našem alatu za nadzor, upravljanje i sigurnost. Možemo rasporediti koje vrste alarma idu nama, a koje vama.

Na taj način, predajete nam samo ono čime se vi ne želite baviti.

Potpuna fleksibilnost.

Svaki Proactive uključuje sve funkcionalnosti.
Na vama je da odlučite kako ćete ga koristiti.


Želite da nadziremo sve uređaje u tvrtki? Može. Želite korisititi samo sate za pomoć, bez nadzora? Može. Želite samo osnovni paket za pomoć s našim uslugama? Može i tako!

Uloge koje možemo preuzeti kroz Proactive:

Podrška za Optimar Cloud usluge i aplikacije

Kada koristite naše usluge, želimo vam uvijek biti pri ruci. Zato je Proactive obavezan.

Konzultacije i pomoć s IT rješenjima

Stojimo na raspolaganju za sva pitanja iz naše domene. Imate neki problem, želite razgovarati o mogućnostima ili trebate savijet- tu smo za vas.

Nadzor i održavanje vašeg IT sustava

Želite da nadziremo svu ili dio vaše IT opreme i odmah reagiramo na problem. Samo u tom slučaju instaliramo licence za održavanje na vaše uređaje.

Optimar, kroz Proactive, može preuzeti jednu, dvije ili sve tri uloge. Na vama je da odaberete. Kako bismo omogućili ovakvu vrstu fleksibilnosti, osmislili smo novi model naplate po bodovima. Zanima vas kako stvar funkcionira?


Pročitaj više o bodovima