Proactive
Proactive je usluga vanjskog IT tima. Napravljena kao odgovor na informatičke potrebe tvrtki u digitalno doba. Klasična podrška jednostavno više nije dovoljna. Moderna tvrtka treba sustavni odgovor na sve veću kompleksnost IT-ja i cyber opasnosti. Osim toga, moderna tvrtka treba podršku u punom prihvaćanju digitalnih alata koji potiču rast.
Kroz Proactive, imate pristup svim naši stručnjacima i napredne alate za nadzor, zaštitu i održavanje vaše opreme i usluga. Još jedan iznimno bitan dio Proactive-a su temeljito razrađeni procesi brige o vašem IT-ju. To nam omogućuje da budemo pravovremeni i maksimalno efikasni.
Odaberite svoj Proactive.
Basic
Reagiramo samo na vašu prijavu. Ne nadziremo vašu okolinu, ali smo dostupni kada nas trebate.
Ukoliko samo želite pomoć s našim uslugama i imati IT ekipu koju možete nazvati kada trebate pomoć, ovo je paket za vas.
Security
Uz dostupnost na zahtjev, brinemo o sigurnosti vašeg IT-ja. Ovaj plan uključuje napredni antivirus, a svaka detektirana prijetnja podiže ticket u našem sustavu.
Uz opcionalne stavke, postaje moćan Security Operations Centar. Idealno za obveznike NIS2.
Total
Preuzimamo potpunu brigu za vaš IT. Dodatno na Basic i Security, ovaj plan donosi i nadzor, upravljanje i održavanje vaših računala, servera, mrežne opreme, mobitela... svega.
Za korisnike koji žele potpunu zaštitu i brigu o svojoj IT okolini.
Što uključuju Proactive planovi?
Dedicirani tehnički kontakt.
Uz Proactive, dobivate dediciranog stručnjaka koji će biti vaš jedinstveni tehnički kontakt u Optimaru. On će biti vaš “čovjek za IT“.
Ovako ubrzavamo i olakšavamo komunikaciju. I gradimo odnos.
Naše usluge, managed.
Uz Proactive, zaboravite na pojam self-dervice. To znači da, svaki put kada naručite ili izmjenite uslugu, automatski se kreira nalog da se ta usluga postavi za vas.
To vrijedi za Optimar Cloud, Backup, Odoo, Microsoft 365, Bitdefender antivirus... sve što imamo u ponudi!
Sistemska podrška.
Naši stručnjaci su vam dostupni na zahtjev za rješavanje svih pitanja iz IT domene.
Ukoliko se odlučite za Security paket, sistemska podrška će automatski dobivati i rješavati security alerte koje generira softver za nadzor. U Total paketu, alerti će dolaziti i za sistemske komponente štićenih računala, servera i mreže.
Odoo podrška.
Ukoliko imate Odoo kod nas, Proactive možete koristiti za usluge podrške u radu s Odoo HR, Odoo Operacije, Odoo Financije, Odoo Website i sve ostale Odoo module.
Ponavljajući zadaci.
Proactive ima funkciju ponavljajućih zadataka. Barem jednom godišnje, dedicirani kontakt će s vama održavati sastanak o vašem IT-ju na kojem ćete vidjeti postoje li neke stvari koje biste željeli poboljšati.
Kroz ovu funkcionalnost vodimo brigu i o zadacima koje treba periodično ponoviti. Na primjer- čišćenje komunikacijskog ormara, provjera mailova u karanteni, napraviti update određenih sustava i slično.
Update & Patching.
Ažuriranje operativnih sustava se automatski pokreće jednom mjesečno. Nakon toga, ručno provjeravamo je li sve prošlo u redu.
Osim operativnih sustava, ažuriramo i najrasprostranjenije svjetske aplikacije (Office, Acrobat, Chrome itd.).
Centralni Log.
Centralizirani logovi bilježe sve što se događa u vašem sustavu. Ovo je izrazito bitno za compliance prema ISO 27001 i NIS2 normama. Logovi se ne brišu, dakle dostupni su neograničeno unazad.
Reporting.
Kako biste imali puni pregled, radovito šaljemo izvještaje o statusu vašeg IT-ja. Izještaje uvijek možete i zatražiti izvanredno. Također, možemo prilagoditi izvještaj točno onome što vas zanima.
Managed Antivirus.
Ne vjerujemo u IT podršku bez antivirusa. Zato Proactive uključuje Bitdefender- najbolji antivirusni softver na svijetu.
Sve prijetnje koje Bitdefender detektira, automatski podiže ticket u našem sustavu kako bismo istražili problem.
Dostupne du opcije Advanced Threat Security, Endpoint Detection & Response, e-mail security i integrity monitoring kako bismo vam omogućili punu funkcionalnost SOC-a.
Nadzor IT komponenti.
Koristimo vrhunski sustav za nadzor i alarmiranje. To nam omogućuje da budemo pravovremeni, odmah vidimo gdje je problem i brže ga riješimo.
Možemo nadzirati sve- računala, servere, switcheve, printere, mobitele, tablete.
Dokumentacija.
Uredno dokumentiramo podatke o vašem sustavu i konfiguracijama kako bismo uvijek znali što treba napraviti.
Naravno, vaša dokumentacija je pohranjena na sigurnom te sa strogom kontrolom pristupa- po ISO 27001 normi.
Shadow management.
Koristimo alate koji nam omogućuju Shadow management- održavanje i upravljanje vašom opremom, a da vi za to ni ne znate.
Velika većina radova koje izršavamo na vašoj opremi se događa u sjeni kako bas ne bismo ometali u radu.
Automatizacija.
Automatiziramo sve akcije koje to podržavaju. Zašto? Zato što, na taj način, ostavljamo manje prostora za neizvršene zadatke i smanjujemo potrebu za našim radom. To dovodi do manjeg računa za podršku.
TeamViewer.
Većinu podrške izvršavamo u sjeni, da vas ne ometamo. Međutim, nekad se jednostavno treba spojiti na računalo.
Proactive uključuje TeamViewer licencu kako bismo vam začas mogli priskočiti u pomoć.
Pristup portalu.
Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kompletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactive-a.
Nemamo što skrivati.
Na klik od vas.
U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket.
To je dobro iz dva razloga: Vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; a mi vidimo s kojeg uređaja je prijava stigla te možemo početi raditi odmah!