Proactive

Podrška nove generacije.

Vaš IT suputnik.

Ušli smo u digitalno doba. Dobro je imati prave ljude kraj sebe.


Proactive je naša usluga informatičke podrške. Kroz Proactive, imate pristup svim naši stručnjacima, ali i napredne alate za nadzor, zaštitu i održavanje vaše opreme i usluga.

Naši tehnički djelatnici su podijeljeni u timove po kompetencijama. Ti timovi vam stoje na raspolaganju.

Izaberite u kojoj nas ulozi želite.

On-demand

Reagiramo samo na vašu prijavu. Ne nadziremo vašu okolinu, ali smo dostupni kada nas trebate. 

Ovaj model je idealan ako samo želite podršku za naše usluge, da budemo vaš DevOps ili jednostavno želite imati IT  na zahtjev.

Managed IT

Nadziremo i upravljamo vašom IT okolinom. Svaki alert automatski kreira ticket. I dalje dostupni na zahtjev.

Ne želite da upravljamo cijelom okolinom? Nema problema. Nadzirat ćemo samo one uređaje koje odaberete.

Naše usluge, managed.

Uz Proactive, zaboravite na pojam self service.


Kada imate aktivan Proactive, svaka usluga koju zakupite kod nas postaje managed. To znači da, svaki put kada naručite ili izmjenite uslugu, automatski se kreira nalog da se ta usluga postavi za vas.

To vrijedi za Optimar Cloud, Backup, Odoo, Microsoft 365, Bitdefender antivirus... sve što imamo u ponudi!

Što Proactive uključuje?

Proactive nije samo rad, sastoji se od mnogo komponenti koje su potrebne da stvorimo podršku nove generacije.

Single point od contact.

Uz Proactive, dobivate dediciranog stručnjaka koji će biti vaš jedinstveni tehnički kontakt u Optimaru. On će biti vaš “čovjek za IT“.

Ovako ubrzavamo i olakšavamo komunikaciju. I gradimo odnos.

Svi naši stručnjaci, na usluzi.

Dedicirani stručnjak ne znači da cijeli vaš IT support ovisi o jednom čovjeku. Tu je cijeli naš tim koji vam stoji na raspolaganju.

Dedicirani stručnjak će vašu prijavu kreirati, obraditi i prebaciti u odgovarajući tim podrške, ali će i dalje biti uključen u rješavanje vašeg problema.

Nadzor i alarmiranje.

Koristimo vrhunski sustav za nadzor i alarmiranje. To nam omogućuje da budemo pravovremeni, odmah vidimo gdje je problem i brže ga riješimo.

Možemo nadzirati sve- računala, servere, switcheve, printere, mobitele, tablete.


Update & Patching.

Ažuriranje operativnih sustava se automatski pokreće jednom mjesečno. Nakon toga, ručno provjeravamo je li sve prošlo u redu.

Osim operativnih sustava, ažuriramo i najrasprostranjenije svjetske aplikacije (Office, Acrobat, Chrome itd.).

Shadow management.

Koristimo alate koji nam omogućuju Shadow management- održavanje i upravljanje vašom opremom, a da vi za to ni ne znate.

Velika većina radova koje izršavamo na vašoj opremi se događa u sjeni kako bas ne bismo ometali u radu.


Automatizacija.

Automatiziramo sve akcije koje to podržavaju. Zašto? Zato što, na taj način, ostavljamo manje prostora za neizvršene zadatke i smanjujemo potrebu za našim radom. To dovodi do manjeg računa za podršku.


Antivirus.

Ne vjerujemo u IT podršku bez antivirusa.

Zato Proactive uključuje Bitdefender- najbolji antivirusni softver na svijetu.


TeamViewer.

Većinu podrške izvršavamo u sjeni, da vas ne ometamo. Međutim, nekad se jednostavno treba spojiti na računalo.

Proactive uključuje TeamViewer licencu kako bismo vam začas mogli priskočiti u pomoć.


Ponavljajući zadaci.

Proactive ima funkciju ponavljajućih zadataka. Barem jednom godišnje, dedicirani kontakt će s vama održavati sastanak o vašem IT-ju na kojem ćete vidjeti postoje li neke stvari koje biste željeli poboljšati.

Kroz ovu funkcionalnost vodimo brigu i o zadacima koje treba periodično ponoviti. Na primjer- čišćenje komunikacijskog ormara, provjera mailova u karanteni, napraviti update određenih sustava i slično.


Reporting.

Kako biste imali puni pregled, radovito šaljemo izvještaje o statusu vašeg IT-ja. Izještaje uvijek možete i zatražiti izvanredno. Također, možemo prilagoditi izvještaj točno onome što vas zanima.


Dokumentacija.

Uredno dokumentiramo podatke o vašem sustavu i konfiguracijama kako bismo uvijek znali što treba napraviti.

Naravno, vaša dokumentacija je pohranjena na sigurnom te sa strogom kontrolom pristupa- po ISO 27001 normi.


Na klik od vas.

U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. 

To je dobro iz dva razloga: Vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; a mi vidimo s kojeg uređaja je prijava stigla te možemo početi raditi odmah!


Pristup portalu.

Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kompletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactive-a.

Nemamo što skrivati.

Sve u jednom proizvodu.

Kako bismo uspjeli ugraditi sve ove komponente u jedinstveni prozivod, a vama omogućili potpunu fleksibilnost, Proactive se naplaćuje u bodovima. 

Pročitaj više