Vaša nova poslovna aplikacija- kakvu ste samo sanjali.

Uđite u novo doba.

Čini vam se kao da je vaša poslovna aplikacija iz nekog prošlog vremena? Ne mora biti tako. 



Imate poslovni softver, ali i dalje puno toga radite “pješke“? Jednim pogledom na Odoo, vidjet ćete da se radi o nečem potpuno drugačijem. Neka vam vaša poslovna aplikacija bude najveći saveznik, a ne nužno zlo.

Što je Odoo?

Svi alati koje trebate za rad. U jednom softveru.



Odoo je osnovan 2005. prvotno kao TinyERP, zatim kao OpenERP. Danas, sa 7 milijuna korisnika, jedna je od najrasprostranjenijih svjetskih poslovnih aplikacija. Sadrži sve alate koje tvrtka treba u svom poslovanju čime stvara priliku da objedinite sve svoje potrebe unutar jednog softvera.

Na grafu možete vidjeti poziciju Odoo-a prema 2 dimenzije - opseg primjene i jednostavnost korištenja. Impoznantno, zar ne?

Moduli

Sve što trebate + sve što želite + ono čega se niste ni sjetili.


CRM


Prodaja


Nabava    


Skladište    


Računovodstvo    


Proizvodnja    


Project management    


Radni sati  


Helpdesk    


Web Builder    


Webshop    


E-mail marketing


Marketing Automation


Terenski rad    


Dokumenti    


Odsutstva    


Iznajmljivanje    


Pretplate  

Besprijekoran dizajn.

Dizajn je više od estetike.  Odoo ćete voljeti koristiti.


Vrhunski dizajnirana aplikacija povećava produktivnost vaših djelatnika. Umjesto da korištnje aplikacije bude suhoparno unošenje podataka, ona može biti vaša glavna prednost.

Uvijek i svugdje.

U pokretu ste? Odoo je uz vas. 



Odoo se pristupa preko web browsera. To znači da ne morate raditi nikakve instalacije na računalo. Pristup preko mobitela? Naravno, preko Odoo App za iOS i Android.

U situaciji kada morate moći raditi izvan tvrtke, nije zanemariva prednost.

Server prepustite nama.

Odoo je dostupan kao gotovo rješenje u Optimar Cloud-u.



Odoo treba zaseban server na koji se instalira. Neka vas to ne brine, imamo spreman predložak Odoo servera.

To je dobro iz više razloga: Server je odmah podešen i spreman za korištenje,  u cijenu je uključen profesionalni backup, potpuno je redundantan i dolazi s postavljenim mrežnim pristupom.

vServer

Uvedimo Odoo u vašu tvrtku.

Standardiziran proces uvođenja Odoo-a.
Kako se implementacija ne bi razvukla u nedogled.



Uvođenje novog softvera je opsežan posao. To je jedan od većih stresova kroz koji vaša tvrtka prolazi. Zato je bitno da ne pogriješite prilikom izbora pravog softvera za vas.

Optimar ima stardarizirani proces prelaska na Odoo.

Uz vas i nakon implementacije.

Uz našu uslugu podrške- Proactive, uvijek nas imate uz sebe.