Vrste našeg rada

Projekt i zadaci
Otklanjanje problema / asistencija u radu


Projektni tim okuplja stručnjake iz različitih domena. Oni su zaduženi za ispunjavanje korisničkog zahtjeva (npr. stručnjak za mrežu i stručnjak za servere postavljaju novu opremu kod korisnika).

Projektni tim surađuje na zadacima kako bi isporučili projekt. Zadaci su međusobno povezani.

Primjeri projekata:

  • Implementacija aplikacije

  • Migracija na Cloud

  • Razvoj dodatnog modula

  • Postavljanje backup rješenja

  • Slaganje lokalne infrastrukture

Helpdesk i ticketi
Otklanjanje problema / asistencija u radu


Helpdesk tim okuplja stručnjake iz iste domena. Oni su zaduženi za otklanjanje problema vezanih uz tu domenu (npr. problem na Windowsima preuzima Microsoft tim).

Ticket preuzima jedan stručnjak te samostalno završava ticket. Ticketi su međusobno nepovezani.

Primjeri ticketa:

  • Server je nedostupan

  • Pomoć pri radu u aplikaciji

  • Otklanjanje problema s mailom

  • Restore backup-a

  • Reinstalacije softvera

Opcije Helpdesk rada