Odoo • Image and Text

SysCare

Sve što trebate za management i sigurnost.
U jednoj jedinoj licenci.

Srce vašeg IT-ja.

San svakog sistemaša upravljati je svime iz jednog sučelja.
Vrijeme je da to postane stvarnost.


Kako bi vaša oprema bila sigurna u cyber svijetu i uvijek dostupna, potrebne su joj razne licence i softveri. Više licenci i softvera dovodi do gomilu različitih konzola kojima je potrebno upravljati, pamtiti lozinke, produžavati pretplate i, na kraju, znati koristiti.


Upravo iz tog razloga donosimo All-in-one licencu koja sadrži sve što trebate.



Što SysCare može?


Endpoint Management

Upravljajte računalima i serverima. 


Network Management

Nadzirite i upravljajte switchevima, routerima, printerima... Svime što je spojeno na mrežu.


Nadzor i alarmiranje

Potpuni nadzor opreme u portalu. U slučaju problema, primite alarm na mail ili SMS. 


Update & Patch

Automatska instalacija ažuriranja za operativne sustave i third-party aplikacije direktno iz Portala.


Active Directory Management

Upravljajte svojim AD-om direktno iz SysCare-a.


Skripte

Stoji vam na raspolaganju gomila naših skripti. A ako ne nađete što trebate, možemo importati i vašu skriptu.


End Useri

Dodavanje usera koji koriste samo remote pristup na odabrane uređaje - savršeno za rad od kuće. 


Remote Desktop

Integriran pristup Microsoft Remote Desktopu. Uređaj nema konfiguriran RD? Iskonfigurirat će ga SysCare.


Powershell & Terminal

Direktan pristup PowerShellu i Terminalu - ravno iz web sučelja.


Automatizacija procesa

Automatizirajte svoje zadatke sa on-demand, triggered ili scheduled skriptama.


Credential Exchange

 Dopustite siguran pristup endpointima bez dijeljenja administrativnih pristupa.


Reporting

Koja je struktura uređaja prema OS-u? Koji uređaj je zabilježio najviše problema? Jesu li napravljena sva ažuriranja? Je li antivirus detektirao sumnjive datoteke? Postavite pitanja koja želite, izvještaj stiže na mail.

Antivirus? Može.

Da bi vaša računala i serveri bilu sigurni trebaju antivirus.
SysCare to zna.


Vaša oprema treba antivirus. Zato je Bitdefender potpuno integiran u SysCare. Licencu za Bitdefender plaćate kroz cijenu SysCare-a.

Postavkama antivirusa možete upravljati direktno u SysCare portalu. Svi problemi koje antivirus nađe, vidjet ćete i u portalu. Zanimljivo, zar ne?

Bitdefender je dodatna opcija uz SysCare. Ukoliko ste zadovoljni postojećim antivirusom, Bitdefender nećemo uključiti ni u paket ni u cijenu.

Remote pristup? Naravno.

Za neke se stvari jednostavno morate spojiti.
SysCare je mislio i na to.


Za neke stvari jednostavno nema druge nego se spojiti. Zato SysCare ima potpuno integrirane TeamViewer i Splashtop opcije. Njihova je cijena uključena u SysCare paket.


Izaberite koji odgovara vama te se spajajte na svoje endpointe direktno iz SysCare portala.

TeamViewer i Splashtop su dodatne opcije uz SysCare. Ukoliko nemate potrebu za jednim od njih, nećemo ih uključiti ni u paket ni u cijenu.

Agenti

Od servera i računala do switcha i printera.

SysCare pokriva sve.

Desktop


  • Windows, Linux i Mac računala
  • Stolna i prijenosna računala

Server


  • Windows i Linux serveri
  • Fizički i virtualni serveri

Network


  • Firewall, switch, router, printer, access point

Hypervisor


  • VMware i HyperV

+

Odoo • Image and Text

SysCare Monitor

Za neke servise dovoljno vam je znati jesu li up ili down? Za to služi potpuno besplatni SysCare Monitor.

Samo odaberite tip monitora (Ping, DNS, HTTP, e-mail ili port scan) i frekvenciju upita i bit ćete pravovremeno informirani ako nešto pođe po zlu.

SysCare i Proactive

Želite da mi održavamo vaš sustav?

SysCare i Proactive su kao prst i nokat.

SysCare bez Proactive-a


Želite korisiti SysCare i nastaviti sami održavati svoj sustav? Nemamo ništa protiv.

Bez Proactivea, SysCare je vaš vlastiti operativni centar. Naši tehničari neće imati pristup, a alarmi će slati obavijesti samo vama.

SysCare i Proactive


Želite da mi djelomično ili potpuno preuzmemo održavanje vašeg sustava? SysCare je potpuno integriran s našim Proactiveom.

To znači da svaki alarm podiže ticket u našem Helpdesku te se naši tehničari odmah primaju posla.

Pročitaj više o proactiveu

Zainteresirani?


Predobro da bi bilo istinito?

Pretpostavili smo da ćete to pomisliti.
Zato bi bilo dobro da sami probate.