Odoo • Image and Text

Proactive

Nova generacija podrške
za novi, digitalni svijet.

Više od održavanja.

Radni sati + nadzor + antivirus + reporting + automatizacija
= Proactive.


Uz klasično održavanje Proactive je vaš SOC (Security Operations Centre), vaš savjetnik oko IT pitanja, netko koga zovete kada trebate pomoć. Kao da imate vlastiti, napredni IT odjel.

Za samo dio troška vlastitog, naprednog IT odjela.

Imamo supermoći.

Odmah vidjeti problem.
Odmah ga riješiti.


Naša supermoć je SysCare- moćni sustav za održavanje vaše opreme. Na svu opremu koju želite zaštititi, instaliraju se naši agenti. Oni služe za:

Nadzor


Sva oprema na kojoj je instaliran agent je u potpunosti nadzirana.

Ukoliko se dogodi problem, on će odmah podignuti ticket u našem HelpDesku.

Upravljanje


Rješavanje problema se također odvija kroz SysCare.

Sustav omogućuje pokretanje skripti, pristup CLI i PowerShell-u, upravljanje Windows servisima, pristup task manageru, upravljanje programima (install/uninstall) itd.

Automatizacija


Veliki dio posla odrađujemo bez da trošimo sate koje ste zakupili. 

Ažuriranja opertivnog sustava i programa, zakazane akcije, akcije s okidačem itd. 

Antivirus.

Održavanje rješava probleme.
Proactive ih spriječava.


Samo siguran sustav je dobar sustav. Zato je u cijeni Proactive-a i antivirus. I to ne bilo kakav antivirus. Bitdefender je jedan od najboljih. Zaboravite na obnove licenci, kroz Proactive ona je uvijek aktivna, ažurna i plaćena.

Budući da je sam Bitdefender integriran u naš sustav, svaka problematična datoteka kreirat će obavijest za nas.

Udaljeni pristup.

Koliko treba vašoj podršci da se spoji na vaše računalo?
Nama treba manje.


Kada vas muči nešto na računalu, želite da odmah vidimo gdje je problem. Zato Proactive uključuje i Splashtop- licencu za udaljeni pristup. Splashtop se instalira automatski na vaše računalo zajedno s Proactive agentom.

Na klik od vas.

Naši stručnjaci su spremni pomoći.
I udaljeni su samo jedan klik.


U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. Možete okinuti i screenshot kako biste nam vizualizirali problem.

To je dobro iz dva razloga: prvo - vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno i drugo - mi odmah vidimo s kojeg računala je prijava stigla te možemo početi s otklanjanjem odmah!

HelpDesk

Napredni sustav za upravljanje problemima
od kad se pojave- dok ne nestanu.



Centralno mjesto za upravljanje održavanjem je naš HelpDesk sustav. Kako bi problem bio otkriven prije nego što ga i primjetite, proces je potpuno automatiziran.

1.


Sustav je detektirao problem na opremi.

2.


Notifikacija stiže u HelpDesk gdje postaje ticket.

3.


U HelpDesku radi se dijagnostika problema. Dodjeljuje mu se odgovarajući Proactive zadatak i obavještava se tehnički kontakt kod korisnika.

4.


HelpDesk dodjeljuje ticket odgovarajućem timu.

5.


Kada ticket dođe u tim, notificira sve Optimarove stručnjake koji su certificirani za rad u toj domeni.

6.


Ticket se preuzima te otklanja problem na opremi.

Ticket može podignuti SysCare alert ili sam korisnik (e-mailom, preko weba, pozivom ili kroz Systray).

Radimo zajedno.

Želite sudjelovati u održavanju svoga sustava?
Imamo plašt i za vas.



Imate svog IT čovjeka ili ekipu? Nastavimo raditi zajedno. Kroz Proactive, dobit ćete kompletan pristup našem SysCare-u i svim alatima za nadzor, upravljanje i sigurnost.


Budite u toku.

Sve informacije o Proactiveu,
dostupne 0-24.



Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kopletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactivea.

Nemamo što skrivati.

Komponente Proactive-a.

Radni sati

OBVEZNO

Zakup radnih sati naših stručnjaka za podršku. Zajedno biramo optimalnu količinu sati za podršku.

Kroz paket sati, dostupni su vam naši stručnjaci iz svih domena. Obračunska jedinica je 15 minuta.

Computing agenti

OPCIONALNO

Broj nadziranih računala, servera, hipervizora. U svakom agentu uključena je licenca za nadzor, upravljanje, Bitdefender, Splashtop (i još mnogo toga).

Uređaji koji nisu pokriveni agentom neće biti nadzirani.

Network agenti

OPCIONALNO

Broj nadziranih mrežnih uređaja. Routeri, firewall-ovi, switchevi, printeri, kamere... Sve što je spojeno na internet.

Uređaji koji nisu pokriveni agentom neće biti nadzirani.

Managed Backup

OPCIONALNO

Imate uslugu našu uslugu Backup-a? Ova funkcionalnost podrazumjeva da svaki problem na backup-u automatski podiže ticket u našem HelpDesk sustavu te se on odmah i rješava.

Managed Odoo

OPCIONALNO

Imate Odoo? Ova funkcionalnost znači da ćemo voditi kompletnu dokumentaciju konfiguracije vašeg Odoo-a i biti tu za podršku u radu.

Managed Cloud PBX+

OPCIONALNO

Imate uslugu našu uslugu Cloud PBX+? Ova funkcionalnost podrazumjeva da svaki problem na centrali automatski podiže ticket u našem HelpDesk sustavu te se on odmah i rješava.

Zainteresirani?


Želite supermoći samo za sebe?

Za one koje svoj sustav žele u svojim rukama
 SysCare je dostupan kao samostalna usluga.