Proactive

Nova generacija podrške za novi, digitalni svijet.

Vaš IT suputnik.

Ušli smo u digitalno doba. Dobro je imati prave ljude kraj sebe.


Proactive je naša usluga informatičke podrške. Uključuje zakup radnih sati naših stručnjaka, ali i napredne alate za nadzor, zaštitu i održavanje vaše opreme i usluga.

S Proactive-om, dobivate IT suputnika koji vam je uvijek dostupan.


Želimo biti vaš partner.

Proactive je obvezna usluga uz naš Cloud. Reći ćemo vam zašto je to dobro.


Naša vizija IT partnera nije self-service portal. S vama želimo graditi partnerski odnos. Da bismo to ostvarili, postavlili smo osnovni paket Proactive-a kao obveznu uslugu uz sve naše Cloud usluge.

Standardna ponuda za Cloud sadržavat će osnovni paket Proactive-a koji uključuje 12 sati naše podrške godišnje. To vam omogućuje da koristite naše stručnjake za sva pitanja iz IT domene bez straha od dodatne naplate.

Ukoliko želite da preuzmemo kompletno održavanje vašeg IT sustava, paket Proactive-a uvijek možete povećati.

Usporedba paketa

Proactive

  • Zakup sati za IT podršku (min 12 h/god)
  • Pristup Helpdesku
  • Nadzor i upravljanje Optimar Cloud uslugama
  • Naši stručnjaci dostupni za sva pitanja iz domene IT-ja

Proactive PRO

  • Zakup sati za IT podršku (min 12 h/god)
  • Pristup Helpdesku
  • Nadzor i upravljanje Optimar Cloud uslugama
  • Naši stručnjaci dostupni za sva pitanja iz domene IT-ja
  • Nadzor računala na razini OS-a (Windows, Linux, Mac)
  • Nadzor on-prem i cloud servera na razini OS-a (Windows, Linux)
  • Nadzor hipervizora (VMware & HyperV)
  • Nadzor mrežnih uređaja (router, firewall, switch...)
  • Network device configuration backup
  • Bitdefender antivirus
  • Nadzor i upravljanje malware-om
  • Automatsko podizanje naloga za detektirane probleme
  • Splashtop licence uključene u cijenu
  • Automatski mjesečni izvještaji
  • Automatski Update & Patch operativnih sustava
  • Automatski Update & Patch aplikacija
  • Konzola za upravljanje svim uređajima
  • Upravljanje Active Directory-jem
  • Dokumentacija infrastrukture

Proactive PRO

Imamo supermoć. Zove se SysCare.

Vidimo sve 

Sva oprema na kojoj je instaliran agent je u potpunosti nadzirana. Bilo da vam fali resursa na računalu, pokupite virus, ostanete bez interneta, proces stane...

Ukoliko se dogodi problem, on će odmah podignuti ticket u našem HelpDesku.


Rješavamo brže 

Čim dobijemo ticket, krećemo s rješavanjem problema. Kroz SysCare pokrećemo skripte, spajamo se na udaljena računala, pristupamo CLI i PowerShell-u, Windows servisima, task manageru itd.

SysCare štedi i vrijeme. Veliki dio održavanja je automatiziran pa ne trošimo sate koje ste zakupili. Odličan primjer je ažuriranje OS-a.


Dajemo više

Sadrži li vaš paket IT podrške licence za antivirus i udaljeni pristup?

Naš sadrži.


Radimo zajedno

Imate svog čovjeka ili ekipu za IT? Nastavimo raditi zajedno.

Kroz Proactive, dobit ćete kompletan pristup našem SysCare-u i svim alatima za nadzor, upravljanje i sigurnost.


Dostupni na klik

U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. 

To je dobro iz dva razloga: prvo - vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno i drugo - mi odmah vidimo s kojeg uređaja je prijava stigla te možemo početi s otklanjanjem odmah!


HelpDesk

Sustav za upravljanje problemima.
Od kad se nastanu- dok ne nestanu.



Detektiran problem

Ticket se kreira na SysCare alert ili dojavu korisnika

Dodjela

Ticket se analizira te se dodjeljuje  timu stručnjaka iz domene problema

Preuzimanje & popravak

Ticket preuzima stručnjak iz tima te otklanja problem

Provjera

Kroz komunikaciju s korisnikom utvrđuje se je li problem riješen

Zatvaranje

Ticket se zatvara ukoliko je problem otklonjen 

Budite u toku.

Sve informacije o Proactiveu, dostupne 0-24.




Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kopletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactivea.

Nemamo što skrivati.

Želite supermoći samo za sebe?

SysCare je dostupan i kao samostalna usluga.