Odoo • Image and Text

Proactive

Optimarovi stručnjaci,
vama na usluzi.

Više od održavanja.

Održavanje + intervencije + nadzor + sigurnost + savjetovanje
= Proactive.


Uz klasično održavanje Proactive je vaš SOC (Security Operations Centre), vaš savjetnik oko IT pitanja, netko koga zovete kada trebate pomoć. Kao da imate vlastiti, napredni IT odjel.

Za samo dio troška vlastitog, naprednog IT odjela.

Imamo supermoći.

Ništa nam ne promiče
i sve odmah rješavamo.


Naša supermoć je SysCare. To je sustav kroz koji nadziremo, održavamo i pristupamo vašoj opremi koju održavamo.

Pročitajte više o SysCareu.

SysCare je obvezna usluga uz Proacitve.

HelpDesk

Napredni sustav za rješavanje problema
čim se pojave.



Centralno mjesto za upravljanje održavanjem je naš HelpDesk sustav. Kako bi problem bio otkriven prije nego što ga i primjetite, proces je potpuno automatiziran.

1.


SysCare je detektirao problem na opremi.

2.


Notifikacija stiže u HelpDesk gdje postaje ticket.

3.


U HelpDesku radi se dijagnostika problema. Dodjeljuje mu se odgovarajući Proactive zadatak i obavještava se tehnički kontakt kod korisnika.

4.


HelpDesk dodjeljuje ticket odgovarajućem timu.

5.


Kada ticket dođe u tim, notificira sve Optimarove stručnjake koji su certificirani za rad u toj domeni.

6.


Ticket se preuzima te otklanja problem na opremi.

Ticket može podignuti SysCare alert ili sam korisnik (e-mailom, preko weba, pozivom ili kroz Systray).

Budite u toku.

Sve informacije o Proactiveu,
dostupne 0-24.



 Vaš tehnički kontakt ima pristup našem portalu. U njemu može nadzirati sve tickete, kopletnu komunikaciju, utrošeno vrijeme, stanje Proactivea.

Nemamo što skrivati.

Na klik od vas.

Naši stručnjaci su spremni pomoći.
I udaljeni su samo jedan klik.


U vašem taskbaru postoji "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. Također, možete okinuti i screenshot.

To je dobro iz dva razloga: prvo - vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno i drugo - mi odmah vidimo s kojeg računala je prijava stigla te možemo početi s otklanjanjem odmah!

Radimo zajedno.



Fully Managed


Nemate ljude zadužene za IT ili se jednostavno njime ne želite baviti? Prepustite sve nama.

Svi ticketi dolazit će direktno nama i mi ćemo brinuti o vašem sustavu kao da je naš.



Co - Managed


Imate čovjeka ili ljude koji su zaduženi za IT u vašoj tvrtki? Odlično, podijelimo posao!

Sami izaberite uređaje i domene koje želite nastaviti održavati sami. Ostale tickete preuzet ćemo mi.

Kada idete na zasluženi godišnji odmor, aktivirajte fully managed soluciju i - konačno se i odmorite.

Kako se Proactive naplaćuje?

Proactive se zakupljuje u satima, na period od 12 ili 24 mjeseca. Plaća se jednakim mjesečnim iznosima.

Dodijeljeni fond sati možete koristiti tijekom odabranog perioda. Svaki put kada naš stručnjak radi na vašem ticketu, vrijeme će biti oduzeto s Proactive paketa.

Naplatna jedinica je 15 minuta.

Primjer



U prosjeku mjesečno trebate 5 sati Proactivea. Radimo ponudu za 5h/mjesečno. Želite uzeti Proactive na 12 mjeseci -  ukupni dodijeljeni Proactive paket je 60 h (12 mjeseci x 5h/mj).

Tih 60 sati trošite kroz 12 mjeseci po potrebi - kao u grafu. Dakle, ne morate svaki mjesec potrošiti 5h niti će biti dodatno naplaćeno ukoliko prekoračite 5h.

Vaši troškovi su predvidivi, budući da uvijek plaćate dogovoreni iznos (5h).

Zainteresirani?


I vi želite supermoći?

Spremni smo ih podijeliti s vama.
Koristite SysCare!