Odoo • Image and Text

Proactive

Optimarovi stručnjaci.
Vama na usluzi.

Proactive je usluga zakupa radnih sati naših stručnjaka za održavanje vaše opreme. Pitate se- zašto se usluga ne zove radni sati? Zato što je više od samih sati.

Proactive je cijeli sistem rada za održavanje vašg IT-ja. Kao što mu i ime kaže, poanta je biti proaktivan- spriječiti da se problem uopće dogodi. Naši stručnjaci su osnaženi moćnim softverom za nadzor i management te posloženim internim procesima.

I tu nastavljamo s politikom super transparentnosti- stanje svog paušala te tickete uvijek možete provjeriti na Optimar Portalu.

HelpDesk

Napredni sustav za upravljanje održavanjem.
Kako nam ništa ne bi promaklo.

Centralno mjesto za upravljanje održavanjem je naš HelpDesk sustav. Kako bi problem bio otkriven prije nego što ga i primjetite, proces je potpuno automatiziran.



1.


SysCare je detektirao problem na opremi.

2.


Notifikacija stiže u HelpDesk gdje postaje ticket.

3.


U HelpDesku, radi se dijagnostika problema. Dodjeljuje mu se odgovarajući Proactive zadatak, obavještava tehnički kontakt kod korisnika.

4.


HelpDesk dodjeljuje ticket odgovarajućem timu.

5.


Kada ticket dođe u tim, notificira sve Optimarove stručnjake koji su certificirani za rad u toj domeni.

6.


Ticket se preuzima te otklanja problem na opremi.

Ticket može podignuti SysCare alert ili sam korisnik (e-mailom, preko weba, pozivom ili kroz Systray).

Korisnik cijelo vrijeme može nadzirati ticket kroz Optimar Portal.

Systray Icon

Naši stručnjaci su spremni pomoći.
I udaljeni su samo jedan klik.



U vašem taskbaru postoji "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. Također, možete okinuti i screenshot.

To je dobro iz dva razloga: prvo- vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; i drugo- mi odmah vidimo s kojeg računala je prijava stigla te možemo početi s otklanjanjem odmah!

Zainteresirani?