Odoo • Image and Text

Proactive

Optimarovi stručnjaci.
Vama na usluzi.

Proactive je usluga zakupa radnih sati naših stručnjaka za održavanje vaše opreme. Pitate se- zašto se usluga ne zove radni sati? Zato što je više od samih sati.

Proactive je cijeli sistem rada za održavanje vašg IT-ja. Kao što mu i ime kaže, poanta je biti proaktivan- spriječiti da se problem uopće dogodi. Naši stručnjaci su osnaženi moćnim softverom za nadzor i management te posloženim internim procesima.

I tu nastavljamo s politikom super transparentnosti- stanje svog paušala te tickete uvijek možete provjeriti na Optimar Portalu.

HelpDesk

Napredni sustav za upravljanje održavanjem.
Kako nam ništa ne bi promaklo.

Centralno mjesto za upravljanje održavanjem je naš HelpDesk sustav.

Ticket možete podignuti korisnik ili ga može detektirati Management Bundle. U oba slučaja, podiže se ticket u Helpdesku. Helpdesk tim radi trijažu ticketa- te ga dodijeljuje odgovarajućem timu. Svaki tim ima članove koji su certificirani za rad na zadacima iz te domene. Na taj način, vaš problem je začas u pravim rukama.


Systray Icon

Naši stručnjaci su spremni pomoći.
I udaljeni su samo jedan klik.



U vašem taskbaru postoji "kućica" u kojoj možete podignuti ticket. Također, možete okinuti i screenshot.

To je dobro iz dva razloga: prvo- vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; i drugo- mi odmah vidimo s kojeg računala je prijava stigla te možemo početi s otklanjanjem odmah!

Zainteresirani?