
Private HelpDesk
Jedinstvena adresa za IT.
I kada radite s više tvrtki.
Na vašem IT-ju može biti puno vanjskih suradnika. Najčešće je to koordinacija između vlastitog IT kadra, tvrtki koje održavaju softver i tvrtki koje održavaju sistem. Krajnjem korisniku je često teško detektirati u čijoj je domeni problem. Vaš vlastiti IT je zakrcan pozivima, problemi ostaju nerješeni i nemoguće ih je efektivno voditi?
Čitali ste o našem HelpDesku? Isti sustav možete prilagoditi sebi. U Private HelpDesk uključite sve one koje sudjeluju u održavanju vašeg IT-ja i efektivno delegirajte tickete.
Kako Private HelpDesk izgleda? Uvjerite se sami.

Web aplikacija
Private HelpDesk ne zahtjeva nikakve instalacije na krajnjem računalu. On je web aplikacijama s izvanrednim korisničkim sučeljem.

Komunikacija
Vaši djelatnici mogu podizati tickete putem maila, livechat-a, web forme ili API integracijom s third-party softverom. Svejedno.
Jednom kada je ticket podignut, jednostavno komunicirajte s korisnikom direktno iz ticketa.

Podjela po timovima
Ne želimo da svi dobivaju obavijesti o svim ticketima. Zato je moguće podijeltii HelpDesk u više timova. Svaki tim ima svoju domenu i obaviješteni su samo o onim ticketima koji toj domeni pripadaju.

HelpDesk portal
Private HelpDesk ima i frontend. Podignite website na kojem će vaši korisnici moći pratiti status, komunicirati i zatvarati tickete.

Napredno izvještavanje
Manageri imaju na raspolaganju reporting o ticketima kako bi analizirali i poboljšalji HelpDesk proces.