
Sharing- upute za administratore
Prva prijava
Prilikom aktivacije usluge, primili ste mail s podacima za prijavu:
-
Privremeni admin user name i password
-
Web adresa usluge (tvrtka-sharing.optimar.hr)
Idite na dobivenu adresu i prijavite se s privremenim admin userom
Kreiranje Admin usera (1)
Potrebno je kreirati novog usera koji će biti administrator.
-
Kliknite na ikonu profila (u gornjem desnom kutu)
-
Odaberite System Admin
-
Idite na Users -> Add User
-
Popunite podatke kako bi kreirali korisnika
Kreiranje Admin usera (2)
Nakon što ste kreirali usera, morate ga postaviti za administratora
-
kliknite na tab Admin
-
dodajte kreiranog usera kao Admina
Ukoliko to želite, možete dodati više Administratora
Brisanje privremenog usera
Kako biste bili sigurni da pristup sustavu imate isključivo vi, obrišite privremenog korisnika.
-
Napravite log out sa privremenog usera
-
Logirajte kao novi admin user
-
Ponovno uđite u System Admin -> Users
-
Obrišite privremenog korisnika (Opcija Delete se nalazi u padajućem izborniku na kraju (⋮) )
Dodavanje usera
Admin ima prava dodavati ostale usere u sustavu (neograničeno)
-
Uđite na System Admin -> Users -> Add user
-
Moguć je import usera u Excel formatu
-
Kada se user kreira, na njegov mail stići će mail s podacima za prijavu i linkom na upute za korištenje.
Grupe
Grupe služe za brzo i efikasno dijeljenje podataka. Ravrstajte korisnike u grupe prema pravima pristupa (npr. Nabava, Računovodstvo, Prodaja...). Tako se može dijeliti podatke s cijelim grupama umjesto korisnicima pojedinačno.
-
Vratite se na početnu stranicu usluge Sharing
-
Odaberite „New Group“
-
Odaberite naziv grupe
-
Dodajte korisnike u grupu
Library
Sharing je logički podijeljen na Library-je. To su folderi koji sadržavaju vaše podatke
-
Odaberite New Library za kreiranje
-
Library možete dodati i tako da sinkronizirate lokalni folder kroz Seafile app
Upravljanje Library-ima
Poanta Library-ja je dijeljenje s userima i grupama
-
Prijeđite mišem preko željenog Library-ja -> More options (⋮) -> Share
Library možete:
-
Dijeliti userima i/ili grupama (Read Only ili Read Write)
-
Napraviti Transfer (promjenu vlasnika)
-
Upravljati History-jem (Sharing bilježi promjene na vašim file-ovima)
-
Brisati